joi, 22 iulie 2010

Avantajele femeii maritate


M-am maritat de 3 saptamani si deja simt avantajele casniciei.

In primul rand, pentru faptul ca sunt o tipa sfrijita cu fata "de copil tembel" nu prea am credibilitate si ma mai si agata toti derbedeii de liceu/facultate. Acum cu cele 5 diamante (micronice) de la verigheta ma asigur ca trimit un semnal luminos de avertizare si ca sunt evitata, sau macar abordata intr-un stil mai inspirat :P

De exemplu astazi m-am dus la un magazin de electrocasnice sa cumpar o razatoare. La casa, 2 tipi si o tipa faceau glume pe seama componentelor razatoarei pentru ca nu mai incapeau in cutie.Si s-au chinuit ei pret de 5 min, intre-timp unul din vanzatori incerca sa ma faca sa cumpar bomboane de la casa. La un mom dat tipa ii zice vanzatorului:

- Hai draga ca isi pierde domnisoara rabdarea..

Nu m-am abtinut! Pai eu dau 800 de EUR pe 2 verighete ca sa treaca neobservat?! Hahaha

- DOAMNA! te rog...

Imediat si-au sters ranjetul de pe buze iar tipul cu bomboanele si-a cerut scuze ca m-au tinut atat.

Doar sunt o doamna!

Un comentariu:

Priveste sus... spunea...

Ha,ha!! Si eu sunt casatorita de 9 zile,dar inca nu realizez. Poate si pentru ca, inca nu port verigheta. Si totusi suntem niste doamne, ceee..! ;)