marți, 22 iunie 2010

Marti, 3 ceasuri rele si restu' nasoale


Ce naste din pisica...Dar s-o vedeti pe ea, pisica=mama mea! Ca pentru ea am patit ce am patit.

I-am cumparat mamei mele o rochie frumoasa, care-i venea turnat (credeti-ma, pana si viitorul meu sot a ramas gura-casca, atat de bine).

Ideea este ca pana la urma a decis ca n-o vrea. Pentru ca desi rochia nu este scurta, mulata sau decoltata, la cat de bine ii sta, ar atrage prea mult atentia publicului si ei nu-i trebuie.

Asa ca astazi in pauza de masa m-am dus la magazin sa schimb rochia cu una pt mine (sau vara-mea). M-am dus la metrou, am iesit, m-am dus la casa de bilete, am luat bilet si m-am aruncat imediat intr-o masina pe care scria Aeroport Baneasa, fiind sigura ca trece pe la Arcul de Triumf. Dar, spre surpriza mea, masina a intrat pe alta strada, si m-a dus spre Pipera, apoi la aeroport unde acum e pasaj si nu se mai poate traversa usor, apoi dupa aeroport pe autostrada Bucuresti-Ploiesti...pana iar in Pipera la intrarea dinspre gradina zoologica, la capat.

Bine-bine, masina oprea in mai toate statiile, dar nestiind unde ma afluu si incercand sa gasesc o statie si pe celalalt sens (imposibil cand tablitele sunt ascunse in pomi) am zis sa astept momentul. Care n-a mai venit.

Acum la capat stai si astpeapta urmatarea masina...nimic. Incerc sa-mi sun omu' sa ma plang/rad si are telefonul inchis, deci nici cu cine sa vorbesc n-am. Dupa 15 min. zic lasa ca iau taxiul pana la magazin si asta e.

Ajung dupa alta juma de ora la magazin, intru in magazin si vanzatoarea stinge rapid lumina si zice:

- Reveniti peste o ora sau maine.

- Pai aveti pauza de masa sau...?!

- Sa zicem..

- Sigur peste o ora fix va gasesc sau stau degeaba?

- O ora fix.

Ok, imi fac de lucru, mai "arunc" cativa bani din poseta ca sa treaca timpul. Intre-timp imi spune o alta vanzatoare de la chioscul de langa ca a auzit ca este un control si de aia toata lumea trebuie sa stranga, sa inchida marfa si sa dispara temporar. Exact acum s-au gasit, cand am intrat eu in magazin. O sun pe "nasica" sa-i povestesc, ca sigur o sa ma inteleaga, pun telefonul la ureche si-n loc de tonul de apel, un tiuit puternic imi sparge timpanul. Hm...extraterestrii rad de mine! Dupa o ora si 15 ma intorc la magazin. Nimeni.

Ies, dau iar o tura pe langa magazin, cocotata pe un gard, vanzatoarea se uita la mine cu mila si-mi zice:

- Nu stiu cand deschid, reveniti maine sa va schimb rochia.
Ma urc iar in taxi si...inapoi la munca. Daca calculez bine, rochia aia este acum mai scumpa cu 40 ron decat cand am cumparat-o ca atat am dat pe taxi pt ia, si daca o mai duc si maine iar alti bani.O fac de cat nu merita...plus timpul pierdut.

Ok...3 ore din programul de munca, 3 ceasuri rele, si restul naspa!

Niciun comentariu: