joi, 22 aprilie 2010

Maya, sau Tinerete fara Batranete si Viata fara de Moarte


Maya Mikhailovna Plisetskaya este o doamna care pe 20 Noiembrie o sa implineasca 85 de ani.

Multi inainte sa-i spunem de pe acum.


Pe Maya "am descoperit-o" ieri la Jurnalul TVR (unde rar ma uit, din pacate) unde ne vorbea cea care a dansat pentru prima data rolul Annei Karenina, intr-un spectacol de balet: o femeie frumoasa, foarte moderna, de bun simt si stilata.

Dar cand am auzit ca are 85 de ani am ramas masca...!

Am crezut ca stirista a facut o gafa si in loc de 58 de ani a spus ca are 85. Imi si imaginam cum o sa apara la Cronica Carcotasilor. Oricum, pentru 58 de ani arata foarte bine.

Repede am intrat pe Google sa vad ce varsta are si spre surpriza mea, anul acesta face 85!!!


Are toata admiratia mea. Cu siguranta a fost o balerina buna, dar acum, simpla ei aparitie face spectacol!


Zina Dumitrescu (mumia) cati ani are?

:)

Un comentariu:

Photography Lady spunea...

si eu mai gasesc persoane in varsta, carora nici prin gand imi trece sa "le dau" varsta pe care o au de fapt.

Ma bucur ca ai publicat ceva in sfarsit, te tot asteptam!